första oktober.

KÄRLEK
Ditt äldsta strul? 23
Vad tycker du om kärlek? – Kärlek är det finaste som finns, men även det värsta som finns.
När kramade du någon sist? – idag.
Saknar du någon speciell person? – nej.
Har du svårt för att bli kär? – Nja, det har jag.

Kysst/hånglat med någon under de senaste 24h? – japp.
Ångrar du det? -  nejnejnej : )
Är du singel? – Nej!
När fick du senast en komplimang? – idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? – haha ja.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Ja
Hånglat med fler än 50 pers: det, hoppas jag dock inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja
Gjort något riktigt dumt? – vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? – ja, någon gång.
Varit nykter på nyårsafton? - När jag var två, haha.
Åkt ambulans? – aldrig om det har hänt nått med mig!
Gjort nåt olagligt? – för många gånger.
Blivit polisanmäld? -  en gång.
Slagit ner någon? – haha nej, inte rikigt.
Skämts över dina föräldrar? Jag tror aldrig jag gjort det faktiskt.
skämts över dig själv? - aldrig, eller en gång.
Sagt jag älskar dig och menat det? - japp.
Dricker du? -  ja.
Vilka kläder sover du i? – underkläder.
Varit kär? – 5 gånger.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – en gång har det hänt.
Är du ensam nu? - nej det är jag inte
Vill du ha barn? - Ja! 2-3
Vill du gifta dig? - Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? -  tommy
Såg dig gråta? - tommy
Fick dig att gråta? – mina tankar.
Du gick på bio med? – min käraste.
Skällde på dig? - Mamma, kanske?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? – tre tårar.
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - Ja, hade musik idag om ni bryr er.
Saknat någon? – nej, inte vad jag vet J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0