fest, fest & fest.

Nu är det äntligen lördag, dagen har varit lite smått seg.
Igår så var jag och Tommy inne i kstad handlade lite kläder och sen blev det så
klart donkan, inte min smak men gott var det vi beställde.
Sen åkte vi dit där Pate och Johanna skulle ha festen där var även Sanna, AT & Robin.
Så vi kollade så att allt var som det skulle, fint blev det
Sen åkte jag tommy, robin & Johanna hem till Robin spelade lite Guitar Hero, kollade lite på datan
Johanna fick sin present också, haha.
Fint, armband.

Åkte hem till mig senare, sen åkte vi hem till tommy :)
Han har sovit sen vi kom hit, han mår inte bra.. Eller stort minus.
Så har jag umgåts med Lisette, och legat och myst lite honey..

Snart är det duschen, sen börjar fixa till sig lite smått.

loooove, V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0