Film helgen?

Det är redan söndag, tänkte berätta lite om min helg.

I fredes så kom Erica, Johanna & Robin hit snackade med dom lite, så kom tommy så åkte vi
och solade i 20 min, skönt! Sen om Robin & Johanna igen vi kollade på flickvänner från förr.
En mycket bra film, Johanna sov för det mesta under filmen. Dom drog hem efter halva
för att Johanna va så trött!

Efter filmen va slut så kollade jag och honey på The Uninted, skräckfilm.
Den filmen var så sjukt bra, men den va rikigt komplicerad. Man fattar inte rikigt, vad själva filmen
ville säga! Men en 10e poängar där självklart.
Efter det kollade vi på Bröllopsduellen, sen va ganska bra. Jag somande också i den filmen, haha.

I lördes så tog vi det lungt, jag fick ett utbrot för att min efterblivna syster har tagit mitt smink!
Runt 5 tiden så åkte vi hem till min kära svärmor, fika först och pratade sen efter det så åt vi middag.
Sen spelade vi lite med Elin och Felicia, och fikade sen igen! Hur trevligt och mysigt som helst.
Vi åkte där ifrån klockan 12 på kvällen, hade kunnat vara där ännu längre men vi var ganska trötta!
Det blev mycket skratt och prat må jag säga! :)

När vi kom hem kollade vi på Ice Age 3, men jag somnade fan efter halva filmen.
Nåväl, får se den ikväll eller nått!

Idag är det söndag, vi vaknade och bara låg kvar i sängen så satte vi på fast and furious, en mycket bra film.
Därefter drog Tommy hem, så jag la mig på soffan med mami och kollde på tv.
Nu sitter jag här, ska ta en dusch och fixa till mig sen hem till baby :)

Måste också bara säga att ni måste kolla på the proposal, haha.
Jag satt och grät av skratt till den filmen, alltså.
En mycket bra film.

Så med andra ord har denna helgen varit bra och en massa filmer, haha :)
Jag brukar inte tycka om att kolla på film, men när det är sånt väder ute så är det
ett mycket bra val att kolla på film!

Hoppas ni är haft en bra helg, för det har jag haft!

Love, V!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0