Beroendeframkallande.

Det va ett tag sen jag skrev här känns det som, har haft fullt upp känns det som.
Tänkte berätta kortfattat om veckan som har gått.

I måndes så var jag såklart i skolan, hem och kollade på tv.
Därefter kom tommy, så vi var ute och gick nere vid Tredenborg och satt oss där
och kollade på solnedgången, :) underbart.
Tänkte lägga upp nån bild lite senare :) haha!

I tisdes så kom min kära tidning så klart Cosmopolitan!
Satt och läste i den i ca 2 timmar, sen kom tommy och hämtade mig.
Vi kollade på film och lite så.

Igår var jag med Erica, vi var hemma hos henne. För att vara ute nu är alldes för kallt, kan jag ju lova.
Vi stod ute och rökte i 5 min och båda två var som is, haha.
Så vi satt vid datan och kollade in lite bloggar och på Anna Anka, haha.
Ja, den kvinna alltså..
Honey kom och hämtade mig så vi åkte hem till honom och kollade på film och mös, som vanligt.
Och nått som man aldrig får nog av honom.

Kom upp seg idag faktiskt, skolan var helt okej. Skulle göra mitt matteprov, det gick åt skolan rent
ut sagt. Gjorde bara halva, så ska jag nästa halva på torsdag!
Jag får alltid back out på ett prov, men ska jag göra det så vanligt så går det hur bra som helst!
Thats sucks.

Åkte "hem" till Bromölla, men har inte träffat Tommy ännu för att han tränar!
Så jag har suttit och druckit lite kaffe med dom andra här hemma, nu ska jag leta reda
efter hårinpackning och ta lite i mitt hår.
Vad vi ska göra idag? Det vet jag inte, sola iallafall!
Och det måste jag nu, känner jag.

Tommys bärbara är som min nu, haha.
Och jag tackar gud att den inte är min, för att jag hade kastat den i vägen.
Ibland kan hela texten raderas, så att man får skriva om allting.
Böööh.

NU ska jag spela Farmville, haha.
Det är fan beroendeframkallande, det spelet alltså.

Take care, V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0