Höstlovet.

Ska lite kortfattat berätta om mitt höstlov.

- Jag har umgåts med baby
- Festat
- Umgåts med vännerna.
- Shoppat lite.
- Solat en massa.
- Legat i sängen och kollat på en massa skräckfilmer.
- Piercat mig. 

Tommy drog ifrån mitt runt halv 2, satt vi datan lite sen har jag varit med Kinga
vi har varit ute och gått, pratat en massa. Sen drog jag hem till Erica, där kom även Johanna.
Massa trevligt, och inatt för första gången på 3 månader sover jag utan Tommy..
Det känns hemskt, haha. Men Erica underhåller mig här på msn tills jag blir trött säkert.

Imon är det skola igen, det känns illa. Orkar inte med skolan ännu, men inget att klaga över
har bara ett och ett halvt år kvar! Sen blir det lov hela livet, haha.
Nej skojar bar, nu ska jag städa lite och så.

Love, V.

Jag älskar dig, Tommy. <3
Mitt älskade hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0