Ny vecka, ny start.

Ny vecka, ny start, nya krafter.

Fyllde år förra veckan, 17 år?
Hmm, vill bara bli 18 nu!
Fick pengar, och lite presentkort.
Älskling, kom också hem i tordes, på min föddelsdag.
Bättre föddelsedagspresent kunde det nog inte bli,
det blev lite mys, tårta och osv.

Festade till det lite i fredes, har inte festat
på evigheter känns det som! Det va rätt så trevligt,
men alla drog till Altona.
I lördes så blev det grillfest/föddelsedagsfest hemma hos mig.
Och jag blev nykter kan jag ju säga, eller inte.
Nja, men vi grillade, drack och kollade på Eurovision
och hade sjukt trevligt!
Sen drog jag hem till min älskade, och där stupdäckade jag.
Igår, så va det bara mys och mys, och jag rökte bara 2 nästan 3 cigg igår.
Känner mig jävligt stolt, fast jag gjorde inte det frivilligt dirket.
Idag har jag bara rökt 4-5 st, haha.
 
Idag har jag hunnit med en massa,
vatt på möte, sen drog jag och mamma in till stan och handlade
lite.  Köpte ett par nya jeans, tröja & en mascara.
Bra bra.
Och nu är jag nästan klart med min garderob, andra
gången denna månaden jag rensar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0