Jag hörde allt, när du inte ens visste om det.

Det finns folk som kan såra en djup, rikigt in i själen.
Ändå så förlåter man dom gång på gång.
Men när ska allt ha sitt slut?
Hur länge ska man kunna ta all skit?
Hur länge ska man kunna förlåta någon?
Varför ska man äns ta skit?

Det finns folk som har sårat mig rikigt djup,
en gång i tiden. Jag har alltid kommit över det,
jag har alltid vatt den starkaste.
Jag har alltid vatt den som har kunnat stå emot allting,
men just nu så vet jag inte vart jag står eller nått.
Jag är förvirrad, besviken, ledsen, och så mycket mer.

Jag försöker förneka allting, jag ser inte vad som händer i min
omgivning. Jag är förblind för det, alla säger samma sak.
Gör det, valentina! Va inte så jälva blind!

Tror ni att jag lyssnar? Nej, finns inte en chans.
Fast att jag egentligen vet, vad som har rätt och fel.
Jag vet att dom har rätt, jag vet det.
Men jag varken vill eller vågar inse det.

Jag vet egentligen, men jag vill inte förstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0