Vårkänsla!

Tiden går så snabbt, den bara försvinner.
Man hinner knappt med nått, knappt att tänka,
känns som om jag har inte gjort nått.

Men visst går tiden fort när man har roligt och är lycklig?
Självklart.

Denna veckan?
Det har gått ganska snabbt också, det är ju helg igen?
Som jag säger, man hinner knappt med att tänka, för att
allting går så snabbt. Men det är bra på ett sätt.
Rikigt vårkänsla har det vatt hela veckan, så gudomligt skönt!
Och jag har inte träffat min älskade på 4 dagar snart, för att han är långt härifrån och jobbar &
jag tycker personligen att han ska komma heeem nu! Men min önskan blir uppfylld imon, vilket jag älskar!
imon blir det lungt och en massa mys, nått som jag har behövt hela veckan.

Grattis till Maaalin, som fyller 18 today :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0