Nobody whats to be lonely.

Jag har varit ute och gått och tänkte en hel del.
Det är hänt så mycket på 1 månad och 2 veckor.
99,8 % har varit perfekt, 0,2 % har varit katastrof.

Jag har kommit till min slutsats.
Jag ska verkligen lita på dig,
jag ska inte hugga så snabbt.
Men det är inget jag vill, jag vill inte vara sånn.
Jag är rädd, för att det ska hända nått.

Du har verkligen bevisat för mig nu,
på alla sätt och vis. Vad är det jag ska begära mer? inget.
jag ska inte lyssna eller bry mig om vad
någon säger, för att det är bara skitsnack.
Det var bara jag som överreagerad igår, förlåt.

Det går inte att beskriva den känslan
jag har när jag är med dig.
De saker du gör, säger får mig att känna mig till liv igen.
Du får mig att börja inse saker som jag inte har insett innan.
Du gör mig till en bra människa.

" Vi kommer ändå ha varandra."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0