Verkligen seriös.

  • Ja, visst om det ändå hade vatt så, haha.
    Hela denna dagen har vatt så tråkig och slapp, typ?

    Vaknade vid 1, ganska sent!
    Sen kom Linette till mig på en cigg satt och snackade i typ en timme.
    Därefter det kollade jag i H&m katalogen, och jag har hittat så fina saker.
    Över visa saker jag har verkligen ångestbeslut!
    Ät lite mat, för en gångsskull.
    Har läst igenom min älskade Cosmopolitan!
    Finns ingen underbarare tidnig, och den kan jag sitta och läsa i
    från först sidan till sista!

    Nu har jag äntligen börjat med min storstädning, vilket går inte så bra.
    Har bara hunnit putsa mitt fönster, och inget mer.
    Aja, måste bli kvar med städningen känns det som, äckligt om det är stökigt.
    Klarar inte av det, sen blir det att va med Johanna & Sanna som vanligt, haha.
    Våran roliga stunder, som te.x igår!
    HAHAHAH, JACKSON! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0