Statoli.

Klockan är kvart i 5 på morgonen, kan det bli bättre?
Nja, det vet man aldrig.

(Igår) så drog jag hem till Sanna där fanns Johanna, Robin & Jessica,
satt ute tills det började regna, drog in och satt och snackade.
Dräefter drog jag, johanna och sanna till Statoli ;) haha.
Köpte en massa skit, godis, chips, chocklad, salta pinnar osv.
Sen bar det hem till mig , satt oss på altanen och tände en massa ljus och snackade om allt.
Sanna drog hem vid 4 typ, och nu sitter vi här som ett par frågetecken
och typ fattar ingenting.
Men vi ska sova nu en stund iaf.
Så att vi inte är helt hjärndöda imon, puss.

Jag saknar mitt hjärta sjukt mycket,
vill bara att han ska komma hem nu!

STATOLI JOHANNA!
WOOOW, STATOLI. !
HERE WE COME BABY!
STAAAATOOOLII!

haha, ja. herregud!



Kolla djupt i mina ögon, där finns all kärlek du kan få ifrån mig.
Om du kommer ännu djupare så kan du se hur mycket jag älskar dig
och hur mycket jag vill ha dig!
Om du försöker förstå hur mycket jag vill ha dig, och inte kan vara utan dig.
Så hade du aldrig gjort det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0