Piece of me?

Vaknade vid 11 idag, ganska tidigt.
Rätt fint väder, men inte jättevarmt.
Så jag & mamma satt oss ute lite, och nu har jag klätt på mig.
Ska på möte klockan 13.00, sen kommer Maaalin! :)
Kommer att bli roligt att umgås med henne, det va så länge sen.
Därefter ska jag träffa Kinga :)
Sen blir det att träffa Sanna, så det blir fyllt upp idag.
Ingen aning vad som händer ikväll, men det är sånt vi märker.
Blir nog nått, igår kväll va inget vidare.
Jag & Sanna satt här hemma och jag skickade till typ hela min kontaktlist, haha.
Bara för att påmina alla om att jag faktiskt lever, haha.
Och att jag inte har glömt bort alla, (Y).

Honey kom inte igår, det blev ändrade planer!
Åh, tråkigt. Men han kommer imon för imon är det
torsdag!

/ Take Care, V!
Och ha en bra dag, för det ska jag ha iaf :)

 


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

haha, jisses vilken gammal bild ud har hittat i garderoben. Var väldigt skoj att träffa dig också min sköna höna.

2009-08-04 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0