Operation pågång.

Hjärtat sov här inatt, underbart.
Men han gick upp vid halv 7 för att jobba, tråkigt!
Iallafall, sov till halv 1 tror jag.
Därefter det blev kränga massa av vattemelon, gudomligt gott!
Tror nog att det gillar de flesta vid den här årstiden.
Sen har jag hängt upp fler tavlor i rummet, städat rummet
för att Tommy hade en massa grus i sina jobbabyxor
och så klart så blev det massa sånt i både sängen och på golvet,
men det löste jag snabbt.

Och äntligen har jag fått internet, har trådlöst.
Det funkar väl okej, hade ju hälldre haft en bärbar då!
Men visst, det funkar också.
Fundrar på att ut och gå en runda, andas lite frisk luft.
Men får se hur det blir med den saken!

F.Ö 
Så har jag fått tid för operation, nått som jag inte ser framemot.
Jag är livrädd, men vad kan man göra? Just do it.
Men kommer att ha dom närsta där, så det kommer nog att gå bra! :)


 / V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0