Love is not suppose to be easy.

Vad är det för mening egentligen då?
Att bli sårad?

Det har vatt för mycket saker omkring oss på den senaste tiden
,
ingen av oss har orkat mer.
Så jag tror att vi gjorde rätt, ha ett uppehåll.
Så att vi kan rensa våran tankar och börja inse hur saker & ting
ligger till egentligen.
Visst, är det jobbigt. Man känner en stor klump i magen,
man saknar personen ännu mer och man vill skriva till denna personen hela tiden.

Är det värt att vara på en person för mycket, när man har det?
Nej.
Ska man gråta?
Visst, kan man göra det. Men vad tjänar man på det?

Inget, man gråter och får uppsvullna ögon, det är de ända.

Antingen, så får man vänta på att allt ska bra blir eller inte.

Det är jobbigt, man känner sig tom man kan inte le eller nått.

När man fäster sig vid en person, så kan man inte släppa den.


Antingen så blir det bättre eller värre, eller så är det slut.

Det finns inte bara en kille, utan det finns tusen, miljoner, miljader killar.

Och det är inte första gången ma gråter över en kille, utan det kommer

att komma massa av gånger.

Tänk positvit, allting blir bra med tiden.
Det är dom första dagarna & veckorna som är jobbiga.

Och jag hoppas att vi löser detta,
jag hoppas verkligen det.


Men det är som min titel säger,
kärlek är inget som ska vara lätt.
Jag älskar den menningen, men ändå så är det
så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0