Lite shopping.

Igår blev det lite shopping, nått som jag älskar.
Köpte mig en par sjukt snygga jeans på MQ,
och jag bara älskar dom! Lösnaglar och lite sånt, nice.
Sen kom Erica och hennes pojkvän hit på cigg, trevligt.
Därefter blev det att dra hem till At, Sanna & Johanna hängde med.
Mycket gott folk, länge sen man träffade alla som va där, trevligt va det.
Efter några timmar social, så drog vi hem och jag la mig och kollade på en
film.

Blow heter den, jättebra film som jag verkligen rekomenderar.
Har sett den innan, för länge länge sen.
Men mindes knappt nått, men bra va den iaf.

Idag, har jag städat rummet och hållt på, skönt att få
allt överstökat. Väntar på att Sanna ska komma, men hon är seg som vanligt.
Och jag saknar mitt hjärta, som kommer hem imon!
Ni skulle bara veta hur mycket jag längtar!

Nej, nu ska jag ta mig en dusch.


/ Take care, V.


Varför alltid vara så snygg & allvarlig på bilder?
Sånt orkar jag inte, hålla på med.


Linette, jag & Evelina.
Gud vad jag saknar dom & värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0