leendet du sänder ut, vänder åter till dig.

Vaknade vid halv 12-12, hann inte va ensam i ens 5 min.
Så kom Bili till mig vi snackade om en massa,
därefter stack hon, så skrev jag blogg sen efter 30 min
kom Erica!  Snackade och tog en cigg och lite så.
Sen kom Ida.S också, massa trevligt.
Dom båda drog nyss, så just nu är jag själv.
Ska duscha nu, så det är därför jag är ensam igen.
Ska va med Sanna & Andre ikväll, tror jag.

Får inte va själv för någon utav av mina vänner,
och det känns så bra att ha dom vid min sida.
Att dom verkligen finns för en, när man mår dåligt!


Helt underbara är dom, vad hade jag gjort utan er?

Nej, nu ska jag duscha och fixa till mig, får se vad som händer ikväll.
Är inte dirket på världens bästa humör, men det är som man säger
allting blir bra, det löser vi.

Men visst jag är stark i mig själv, det är jag.
Och det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0