Jag höll dig trogen.

Jag höll dig trogen, jag älskade dig med hela mitt hjärta.
Jag gav mitt hjärta till dig, jag gav  dig mitt liv, jag gav dig allt.
Jag gjorde allt för dig, jag ställde alltid upp för dig.
Dina ögon som kunde charma vem som helst, speciellt mig,
jag blev galen varje gång du rörde mig.
Din hand, på min kropp. Det va det bästa jag visste.

" Jag vill att du ska fylla upp dina drömmar,
men jag vill också vara en del av din dröm.
Vad som än händer och sker så kommer jag alltid att älska dig
och finns här
. Du är det vackraste jag vet, en tjej som dig kommer jag aldrig
att hitta."


Dom orden kom dirket ifrån dig, du är helt enkelt en underbar person.
Vem vet om det blir vi igen, jag låter ödet ta hand om den saken.

Men kom ihåg en sak, jag höll dig alltid trogen och jag älskade dig
av hela mitt hjärta.

Jobbiga nätter kommer det att bli, men det är bäst såhär.
Tycker att det är synd att det blev såhär.

Folket var avundsjuka på vårt förhållande,
jag vet det och det vet du också.
Vi passade verkligen ihop, vi både har ett charm som gör alla galna.
Vi va som gjorda för varandra och det är vi också.

Nu börjar jag skriva på detta igen, klockan är halv 3 snart!
Jag vill bara säga att om ni har något att säga om vårt förhållande
så kom då till mig!
Och säg inte till mig vafan jag ska göra och inte göra!
För att ni vet inte ett skit, inte ett jälva skit!
Är rikigt pissed off på folk, som tror att de vet allt.
Ni vet bara en sak att det är slut, men vet ni anledningen?
NEJ!
Det är just därför ni inte ska öppna eran munnar.
Så kom fan inte och säg till mig och vad jag ska göra och inte göra.
Och ja, vi älskar varandra, och som sagt ni vet ingenting!
Så kom fan inte och snacka det ena till de andra, sköt er skit
så sköter jag mitt!

TACK OCH HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Valle varfor anns bry sig om vad folk tycker och tanker. skit i dem totalt. Dessto mer du skriver om dem dessto mer kmr de tycka att det e kul for att de far all uppmarksamhet. Sa skit i dem totalt och ignorerar dem :) . Kisssessss

2009-08-08 @ 20:14:48
Postat av: me

okej my baby:)

& du kommer hem snart fyfan vad jag längtar!

<3

2009-08-14 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0