Jag behöver dig preics som ett hjärta behöver sina hjärtslag.




Rubriken, får tala för sig själv.

Allting känns så perfekt, underbart just nu, allting mellan oss känns bara för bra.
Jag vet inte om det hjälpte dom dagarna, men om dom gjorde det så va dom guld värda.
Visa säger att man inte kan förändras men det du sa till mig och till minst 15 personer till
denna kvällen, gav mig en chock och jag kunde bara inte känna mig mer än världens
mest älskade människa just då.
Inga förhållanden går på en dans, men det är bara så det är du och jag.
Och ingen får eller kommer att kunna komma oss imellan,
hur hårt och hur än mycket jag försöker glömma dig när vi bråkar osv,
så kan jag inte göra det. Så många som har försökt att komma imellan
dig och mig, men som aldrig ha kunnat förstöra det.
Det måste vara mer än bara kärlek, det måste vara nått unik.
Det är nog för att vi älskar varandra så mycket, och inte bryr oss rikigt om vad omgivningen
säger. Vi litar på oss själva, vi tror på det vi har och vi kämpar för det också.
Det är nog för att jag verkligen älskar dig och aldrig
kommer att lämna dig, finare person än dig hittar man inte.
Och folket vet knappt hälften om hur underbar du är mot mig när vi har det bra och hur
ofta vi kan ha det bra, och det positiva överväger det negativa med hästasläp.
Det är nog som folk säger; Ni passar så bra ihop, ni är helt perfekta och som gjorda för varandra.
Jag började hålla med om den saken tror jag,
att vara så kär och lycklig som jag är just nu går inte.
Det går bara inte, jag älskar dig över allt annat.

Den kärleken och den uppmärksamheten du ger mig, känns så obeskrivligt bra!
Att ligga med dig i flera timmar i sängen och bara ligga helt tyst och bara krama om
dig och känna hur våran hjärtan dunkar mot varandra, är också en helt obeskrivlig sak.
Du kommer aldrig att förstå det jag känner för dig, och hade du gjort det så hade du nog heller
aldrig förstått det.
Nu är du borta i 3 dagar till, och jag hatar det!
Jag tycker inte alls om det, men det går snabbt.

So I put this on my life, nobody or nothing will ever come between us, honeylove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0