Helgen.

Helgen har varit brabra :)
tillbringat den med Tommy, vilket känns bra!
I fredes så blev det ingen fest, utan det blev mer ta det lungt,
igår så blev det ingen fest heller, har ingen festlust alls!
Vi kollade på nils karlsson pyssling, haha.
Sen drog vi  hem till Sanna och va med henne och André.

Sen drog vi in till Bromölla och så, hyrde film köpte chips och en massa gooodis,
beställde mat ifrån Streak House, gudomligt gott!
Filmen, va inte den bästa jag hade sett, men såklart så ville jag se den först
så han gjorde som jag sa, haha.
Vaknade imorse, vi drack lite kaffe sen drog han sen.
Ska träffa Ida S, om en stund.
Därefter kommer Linette hit på en cigg, så ska hon kolla på vårt nya hus också! (:
Sen blir det att vara med Erica, Mikkan & Frida vi ska göra anden i glaset,
först så ville jag inte, för att jag tror verkligen inte på sånt. Men vi får ge det ett försök till, haha.

Tror att honey ska sova här inatt, för att han åker till Växjö hela veckan,
så hoppas det iaf :)



I love my boy,


and i miss my dear friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0