Efter regn så kommer sol.

Sanna & Johanna drog för en liten stund sen, vatt med dom hela kvällen.
Vi har inte gjort så mycket, vatt i stan en runda sen drog vi till Statiol och köpte chips & popcorn.
Så satt vi oss på altanen som vanligt, och snackade om allt mellan himmel och jord.
Tycker att detta sommarlovet, har vatt skit rent ut sagt.
Inget bra väder och en massa regn, okej.
Visst början av sommarlovet va bra och man va ju brun som fan.
Men nu? Nu är man lika vit som ett lik igen, och det känns bara så dumt
att sola solarium på sommar.

Aja, nu ska jag att äta nått IGEN!
Sen lägga mig i sängen och kolla på tv, eller ja nått i den stilen.
Klockan är halv 4 snart, och mina ögon börjar att hänga.
Så jag hoppas att jag somnar.

/ Take Care, V.


Och det ser ut som om jag har världens framtänder på denna bilden (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0