Beautiful.

Gårdagens  va inget att hurra för, kändes det som.
Allting blev pannkaka, för ingenting!


Igår så drog jag och Sanna hem till Pate,
det va helt okej! Hade nått vatt roligare om det inte hade hänt
saker som det gjorde!

Alltså jag kan inte förstå hur man kan vara så svartsjuk?
Kan man inte bara kunna umgås med sina killkompisar
utan att få höra det en till det andra, och att det blir
en massa konfliker imellan?
Nej, det verkar inte som det.
Det är så jälva tråkigt, när det blir så!
Hoppas att det löser sig, iaf.
Because it sucks!

Men men, nu ska jag bädda sängen och städa undan lite,
därefter får vi se vad som händer.
Ska nog träffa Sanna en runda, sen Erica för
att hon kommer hem. Sen blir det nog att träffa honey.

/ V.


och jag bara älskar dig så enormt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0