42 frågor om den du älskar.

42 frågar om den du älskar

1. Vad heter han? Tommy Johansson
2. Hur gammal är han? 21
3. När träffades ni sist? igår.
4. Vad har han för hårfärg? svart
5. Brukar han färga håret? japp.
6. Vilka färger har han haft: blond, brun och svart
7. Vad har han för parfym? Hugo Boss
8. Är han galen? ja
9. Vad är erat första minne? Vårt först minne ihop? Alla hjärtans dag isf.
10. Har ni många minnen ihop? ja, en hel del.
11. Vart bor han? I stan.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? inte ännu
13. Är du avundsjuk på honom? Nej?
14. Vad heter hans syskon? Elin, Cicci, Sandra & Andreas.
15. När träffades ni första gången? 2005 nån gång.
16. Hur träffades ni? igenom vänner.
17. Vad går han på för sporter? inga.
18. Vad kan han göra på helgerna? festa, umgås med mig & sina vänner.
19. Göra efter skolan? Han jobbar redan.
23. Har han fräknar? ja, fast dom märks knappt :)
24. Har ni kollat på film någon gång? För många gånger.
25. Har ni bråkat någon gång? yes!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? jag har iaf, tror han också.
28. Har du sett han gråta? Ja, och jag hatar det.
29. Vad gjorde du då? jag grät också.
30. Har du sett honom vara riktigt arg? Japp, inte roligt.
31. Har han sett dig gråta? ett antal gånger.
32. Vad ska ni göra i sommar? det märker man.
33. Har han svikit dig någon gång? Nja, det beror på hur man ser det.
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Nästan varje dag.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? jag skulle inte leva länge till då inte.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? mer än kompisar hoppas jag
  38. Vad är det bästa med honom? allting, det finns ingenting som inte är bra :)
  39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting, han är ju perfekt.
40. Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? Ja, men inte allt?
41. Hur ser honoms klädstil ut? En utav dom bästa i sölvesborg iaf.
42. vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig? hade vatt nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0