feel it.

She is everyting  i want to be.

Jag skulle skriva en hel bok om dig, om din personlighet
om ditt utseende. Om hur bra jag trivs i ditt sällskap.
Om hur glad jag blir när jag bara hör ditt namn.
Hur glad jag blir bara jag ser dig, får sms av dig,
får din uppmärksamhet, om dina komplimanger.
Allt det du gör är underbart, spelar ingen roll
nyker som full.

Du är en underbar person.

Kanske jag bara inbillar mig att jag gillar dig, kanske inte.
Men just nu, så är gillar jag dig.¨
Åh jag hatar att säga den menningen.

Jag tänker på dig varje gång innan jag ska gå och lägga mig
varje gång jag ska vakna, jag drömmer om hur dina händer
röra vid mina händer Hur skönt det är att känna din närhet.
Att känna av din värme, att ligga på ditt bröst och höra av andetag du tar,
att få höra hur ditt hjärta dunkar, det är underbart!
men det gör ändå så ont ibland.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0