I'll never let you down.

Jag har inte sovit en blund inatt.

Och jag börjar skolan om 2-3 timmar, kul va? Nej skulle inte tro det rikigt.
Jag har suttit på tänkt på vad som är händer i mitt liv. Jag är totalt förvirrad och jag vet ingenting.
Jag har ingen anning om vad som pågår just nu, jag vet kanske men jag kommer inte fram till nått.

Jag vill skriva något. Jag vet inte vad. Jag har ingen aning om vad jag tänker längre.
Jag vet inte ens om jag tänker över huvud taget. Jag bara gör saker.
Det finns inga konsekvenser för mig.


Jag vet inte vad jag ska göra? Om jag gör på detta sättet som jag vill, begår jag ett misstag då?
Kommer jag själv att bli sårad i slut ändan?
Det är just det jag inte vet, men en sak vet jag. 
Och det är att jag vet vad jag vill!
Hela natten har jag funderat och försökt få ihop det, men varje gång jag tänker på ett visst sätt,
så tappar jag bort mig. Jag har ingen aning, varför?
Varför?

Jag har ett problem, och det är att jag tänker alldes för mycket. Jag kan sitta och tänka i flera timmar,
dagar, år om det ska va så. Jag kommer ingen vart.

Jag undrar varför, just jag? Varför ska jag ALLTID röra till allting i mitt liv?
Jag kan få det jag vill ha, just nu. Men jag vill ha den andra saken.
Men kommer jag få det jag vill ha? Vågar jag satsa på det andra och skita i det andra?
Det är just nu en fråga, som jag inte kan svara på.


Jag har tänkt och funderat mycket nu.
Och jag tror jag vet nog vad jag ska göra, och det är att jag ska satsa allt.
Det är ju inte så att jag förlorar nått heller?

Klockan är 06:38 och jag ska snart in i duschen.


"There's another world inside of me
That you may never see
There're secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0