What you see, is what you get.

Ja, nu är jag här igen.
Ingen blund inatt heller, klockan är... vänta ska se..
Klocka är kvart över på 5 morgonen och det är inte äns värt att gå och lägga sig eller nått.
Jag har tillbringat min kvällen hos Franky och Mikaela, massa trevligt.
Fick mig lite ett antal goa skratt, men nu ligger dom och sover eller ja typ.
Jag sitter här med denna bärbara datan och har verkligen fastnat för den,
funderar starkt på att också köpa den. Ja, när jag har pengar så klart.

Fan, jag har bara sovit 4-5 timmar på nästan två dagar, ahja.
Och detta kommer att bli en låång dag.
I och med att jag va på Nämdemansgården pågrund av att min pappa var alkolist
och visa andra omständigheter så fick jag åka dit på ungdomsvecka med typ 9 st till som
har haft problem med hemmet eller med dom själva.
Man skulle ha vatt där från måndag till fredan, men jag pallade inte va kvar där så jag åkte hem på ondsdan.
Nödvändlig? Nej det tycker jag också.
Själva utbildning kostade 10.000 kr, som komunen betalade. Det är ändå mycket pengar för att bara vara
där i 5 dagar.  För att ni ska jag åka dit igen och avsluta allt, fast ska bara va där i en timme eller nått.
Ska åka dit vid 12.00 så jag är väl framme vid 14.00 så ska man sitta där och prata om en massa
känsliga saker om äns framtid.. Eller jag vet inte men det är nått i den stilen iallafall.
Men den timmen kommer att kännas som en hel vecka!
Så man lär väl sitta där i högst 1 och en halv timme. Så jag är väl hemma vid 6.
Åååh bara den tanken får mig att vilja dö, jag är redan trött som ett as och jag ska till skolan
och skolan tar mycket energi.. Visste jag kommer nog att vara normal fram till 11 men efter det så kommer
jag att vara helt off. Och jag ska föra en konversation med såna personer, åh. det är så jobbigt.

Om man säger nått som inte dom "förstår" eller så att dom inte misstolkar det så måste man förklara
sig och sen om man säger nått annat så blir det :
"  - Men vad menade du med det du sa innan? Det går inte rikigt ihop.
" AAAAAAAAAH, JAG DÖR ÄR SNART" , kommer jag skrika det inombords.

Så man måste tänka till innan man säger nått där för annars så blir det bara så jobbigt.
Och jag orkar inte förklara mig eller nått.

Kommer att mest sitta och lyssna och följa flowet, haha.
Jag känner redan på mig att denna dan kommer att bli ganska rolig, men ändå dryg.
Fan, jag har så mycket att tänka på känns det men ändå inte?
Jag börjar undra över mitt tillstånd. Jag förvirrar bara mig själv, när jag inte äns ska göra det.
Men det är det att heta Valentina Cocar är, och det är därför alla älskar henne, haha.

Jag åkte ju hem bara för att man inte fick ha mobilen med sig, ingen mp3/ipod
inga tidningar, man fick inte kolla på tv, ingen data. eller nått.

Men visste jag ska inte va ful och säga att jag inte hade mobilen med mig för det hade jag också,
men det fanns ingen nät där knappt. Man fick gå runt som en idiot och leta efter nät, haha.

Jag har fått världens hosta också på köpet, och det är så jobbigt.
Det är inte det att det gör ont i halsen, men att det kiklas ENORMT MYCKET.

Klockan är bara kvart i 6 och jag ska till skolan om drygt 2 timmar
och jag dör snart för allting är så drygt.
Men vad förväntar jag mig en fredag morgon när alla ska till skolan och jobba?

PUSS!  Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0