Finn ditt ställe, där du trivs som bäst.

Igår var jag och jobbade, dom är så söta,
men det är så jobbigt! Dom är på en hela tiden och man är helt död om dagarna.
Men det går snabbt, fan. Får börja bli van, har inget annat val dirket.
Men man ska inte klaga.

Va med Erica en stund och snackade massa trevligt,
där efter kom Ida hit vi gjorde samma sak.. haha.
Sen blev det Valentina-Mikis-samtal. Vi snackade om allt möjligt,
gud vad man saknar henne! Vi hade så kul jag och hon.
Men den tiden kommer nog tillbaka snart, :)
Vid 12 la vi på, så jag drog in och duschade, det va så skönt!
Men det är så kallt, jag hatar att duscha.
Sen blev det tv och lite mysigare stämming.

Du behöver ett ställe här på jorden där du kan finna frid och harmoni, låt ditt hem bli ett sådant ställe. Det är viktigt att du kan känna dig trygg, och säker, en vilsam plats där du kan återhämta dig. Det kanske är dags att ordna till ditt hem så som du alltid önskat dig och drömt om.


/ Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0