Slampig?

Jag satt nyss och läste en Marijahs blogg, och det kändes som om hon pratade för mig.
Denna kvinna är så bra på att skriva och hon tänker exakt som mig.
Sista delen är gjord av henne.


2009? Man kan inte va sig själv, man kan inte va emo för att någon trakar på den personen, man kan inte va kär i samma kön för att man blir trakad för det, man kan inte ha vilken hårfärg man vill för då är man det ena till det andra, man kan inte hångla upp 15 killar på en fest utan att ingen ska påpeka det eller ha någon sorts åsik. Vi speciellt ungadomar är så bra på att bry sig om vad andra gjorde den fredan på festen, att hon kanske knulla med två stycken på samma gång.
Men låt henne gör det, låt henne knulla framför dig utan att du ska gå runt och säga vad hon gjorde i fredes.

För att hur man en gör så säger folk alltid nått. Om man är den personen som knullar 3 killar på en helg, så är man hora. Om man aldrig festar och bara sitter hemma och pluggar så är man en jävla tönt. Är man homosexuell så är man helt körd i huvet. Varför kan man inte va sig själv utan och göra vad man vill utan att någon ska påpeka det?
Varför kan jag inte göra vad jag vill utan att bli kallad för en massa ord?

För att världens folk har inget bättre för sig än att sitta och andra om andra, men dom tänker aldrig på sig själva.

" Jag är en flicka. En tjej. En kvinna. Dessa titlar berättar för mig preics hur jag ska vara, vad jag ska säga, och hur jag ska ta min roll.
Jag ska le mycket. Vara söt, gärna lite rosa.
Jag ska sova med händerna på täcket och inte låta dumma killar komma för nära.

Vad händer om jag vägarna?
Vad händer om jag vill att de där pojkarna ska komma farligt nära? Vad händer om jag låtar honom slita av mig mitt rosa nattlinne?  Är jag hora då?

Jag blir trött på det här med att jag som tjej inte kan, inte ska vara, kåt. Om jag har sex med två olika killar, två helger i rad, så är jag stans madrass. Jag blir utnyttjad, säger de som säger att de vet.
Är det inte egentligen jag som ska veta sådant? Jag kände mig inte utnyttjad.
Han ville.
Jag ville. Vi ville ha varandra den där natten. Bara just där och då. "

Ingen blev utnyttjad.

H
ar tanken aldrig slagit er att hon också har sexuella behov, inte bara killen?
Låt
henne ligga med vilka hon vill, när hon vill, hur hon vill och med hur många vill.

Man kan inte få må bra och få sin njutning utan att någon ska påpeka det?

Han blev Kungen.
Hon blev Madrassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0