Make it rain

Haha, åhja.

Drog aldrig ner och solade med Ida, för att hon somnade eller vad hon höll på med så
Diana ringde och frågade om jag ville ut en runda, så jag drog med ut.
Hmm en "runda" va ute i 2 timmar, hade verkligen inget bättre för oss.

Så vi drog upp till lasses och åt, inte mitt favorit ställe men allt annat va stängt
som vanligt, så det blev vår enda utväg! Jag blev så mät på en 45gr hamburgare,
förstår inte vad det är som händer med mig! Jag känner ingen hunger längre eller nått.
Igår åt jag heller inget, jag ser det som en ganska bra sak!
Men det är nog inte det, om man tänker på ett normalt sätt, haha.

Åhgud ja, imon börjar min APU.
Finns inte så mycket att säga om det egentligen?
Man får väl hoppas på att det ska bli rikigt kul, jag älskar ju barn.
Åh, det är det finaste som finns.  Aw, längtar tills jag får barn, haha.
Men ska vänta typ 10 år till, ehi ja.

Ett hus ifrån mitt är själv dagiset, och det är nog det bästa med allt.
Ska nog sätta mig framför TV:n och bara ta det lungt.
Är ganska slut sen igår, men det va värt varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0