Kaffet & ciggen, min bästa vän på morgonen.

BUUU :)

Somnade vid 22.00 igår, jag va så trött och helt död.
Men jag kollade på lipstick jungle, och det va såå bra!
Nästan som sex and the city, och jag bara älskar det programet.
Vaknade vid 6, och jag va så sjukt pigg?! Klockan ringde inte äns, och jag
börjar halv 9? Jag förstökte somna om igen, men gick det?
Hell no, men det är bara skönt att man är uppe. Så slipper man att stressa,
men det är sjukt att jag vaknar innan klockan ringer nu, för när det är skola
så vaknade jag alltid försent, hahah.

Kaffet & ciggen har jag i högst hugg, lite mamma-dotter snack
i typ en halvtimme på morgonen är det bästa som finns.
Hon drog nyss till jobbet, tråkigt.

Haha, vad jag skrattade åt henne och min styvpappa.
Ja vet inte vad det va rikigt det handlade om..

- Mamma, säg morot?
- Murot?
HAHAHA, neej, säg morot!
- Mårot, sa hon och började skratta.
Så min styvpappa hade preics slutat jobba så jag bad honom säga samma sak.
- Muroot?
- HAHAH neej, säg morot!
- Vafan, vi är inte födda i sverige som dig, sen började mamma skratta.

Åh, ett gott skratt är alltid bra på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0