Just fuck yourself.

Du psykar mig. Du förstör mig.
Du får min själ att skrika.

Det va en gång en äldre kvinna som sa till mig såhär:
Valentina du ser dom äpplerna på trädet?
- Ja, svarade jag.
Du ser dom som ligger på marken, dom är goda och lätta att få tag i.
Men dom på längst upp på trädet är ännu godare och är finare.
det är dom man vill ha, men du  kan inte få dom. 
Det är svårare att få dom fina än dom som ligger på marken.
För att få tag i dom fina så måste man klättra eller ta en stege
men man brukar aldrig få tag som är längst upp.
Det är inte värt att klättra upp för en stege, bara för att få det finaste äppel.
Man ska inte kämpa för det efter, utan ta det som ligger på marken.
Exkat samma sak är det med killar.

Det kanske stämmer ändå?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va bra sagt!

2009-01-08 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0