I miss u.

Det är redan söndag, det är ganska sjukt!
Tiden går så snabbt, fort. Man hinner med med någonting längre, känns det som.
I fredes så drog jag & Ida till Andreas sen drog vi ner till Altona en runda, gud!
Det va så mycket folk där, men vi va aldrig inne. Vi va bara utanför, men det räckte
kan jag lova.

Vid 3 så va vi hemma hos andreas och satt där lite och dratt, men inte mycket alls trevligt.
Sen körde åkte jag med Babu för att lämna några sen hämtade vi upp Ida, så hem till mig.
Vi satt och snackade bara och hade allmänt trevligt!

I lördes så gick vi upp halv 6-6 på kvällen, det gav mig rikigt mycket ångest.
För att jag va bjuden på 79-års fest hos Jennie, Frank & Dennis.
Åh, så hängde Ida också med. Fyfan, va kul jag hade. Det va verkligen jätteroligt,
höll på att ramla baklänges rätt så många gånger faktiskt, HAHA.
Men som tur väl va så gjorde jag inte det. Det va typ 80-90 personer där, så det va
verkligen jättemycket folk där. Men tack för en underbar kväll!

Efter festen så drog vi vidare till Poffe en runda, sen hem.
Så jag och Ida satt och åt våran jälva popcorn, haha.

Idag är det söndag, jag hatar denna dagen.
Jag vet inte varför, men det är bara en tråkig, deprimerande,
seg, ta självmord-dag.

Aja, vi har bara tatt det lungt, har städat lite och så.
Ida drog hem för en stund sen, för att byta om och allt sen blir det
nog ner till stan och sola.. Börjar bli vit, fy det är äckligt.


Iiiiih : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0