Even if im hurt i will never show it, becuse your eyes im strong.

Tordag.
Vi började skolan och det va så sjukt kul faktistk, jag klippte Tina i skolan
och Evelina satt och skrattade åt mig som om jag vore världens komiker.
Men det va många som fick sig ett skratt idag, te.x när jag höll på att glömma
att stänga dörren när jag skulle gå och kissa i skolan. Aaah herregud, hahah.
Fan om jag hade glömt det, jag hade ju gått och dränkt mig eller nått.

Men Tinas hår blev verkligen jättefint, jag har lite skils på att klippa, haha.
Vi slutade tjugo i 12, och jag ska bara till skolan imon också
därefter börjar jag APU:n. Åh det ska bli så kul!
Jag älskar verkligen barn, dom är så söta och gulliga.
Börjar halv 9 på måndag plus det är bara ett hus ifrån mitt där jag ska va.
Kan det bli bättre? Absolut inte.

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket förutom att jag somnade vid 2
och vaknade av att Linette va i mitt rum halv 6 och försökte få liv i mig.
Jag gick upp, så tog vi en cigg snackade lite sen försvann hon igen.
Mer har jag nog inte gjort idag? Har inte hunnit med nått i och med att jag sover så jälva
mycket nuförtiden.
Funderar på att titta på tv, men känner också för att ta ett varmt bad med en massa ljus
och lite skön musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0