Det kan inte bli bättre än vad det är.

Jag mår bra, det är en sak som jag vet nu.
Jag har bra, jag tar dagarna som dom kommer och jag lever mitt liv,
fast jag börjar tröttna på det lite nu. Det börjar bli segt, tråkigt.
Fy, ja. Men en sak vet jag att jag har äkta vänner och en bra familj.

Visst ja, jag kanske har haft lite rykten, men dom är inte sanna
så varför lägga ner tid på dom? Just det, dom som känner mig
dom vet vad som är sanning, och det är allt jag behöver just nu.

Jag har lycka, kärlek, framgång! Jag har allt, allt jag vill & behöver.
Förhållande kommer när det kommer, när man väl inte söker
efter kärleken så står den där framför dig.

Det har jag lärt mig, jag mår bra, mitt liv är perfekt.
Jag kommer om att skriva, det mesta kommer ifrån
mitt förflutna, all ilska, allt hat kommer därifrån.

Jag måste verkligen sluta tänka så mycket, det är varken roligt eller bra för hälsan.
Man ska dagarna som dom kommer, inte tänka över vad som är rätt och fel vad
som kommer att hända om man gör på ett visst sätt, om man är för ärlig.
När man säger vad man tycker och känner det är då man ska va stolt över sig själv,
för att man har vågat öppna sig själv och sagt man vill.


Im good, im fine, im the best.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0