10 orsaker att hata dig!



Jag hatar dig
för att du inte pratar med mig som dina fingrar pratar med min hud.
Jag hatar dig för att du inte lyssnar på mina fulla tankar när mitt hjärta är nyktert.
Jag hatar dig för att dina ljud får fjärilarna i min mage att vilja flyga igen.
Jag hatar dig för hur du får mig att ta djupa andetag och slappna av.
Jag hatar dig för att du inte lär mig hur man sätter ord på oss.
Jag hatar dig för att du inte visar mig vad jag ska kalla dig.
Jag hatar dig för att du går härifrån men fortfarande finns kvar i mig.
Jag hatar dig för att du inte förstår vad mina ögon säger.
Jag hatar dig för att du förstår precis allt.
Men jag hatar dig fortfarande för att du inte pratar med mig som dina fingrar pratar med min hud.

Jag hatar dig för att du är precis som jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0