You make me fly.

Nu är det söndag, eller ja inpå natten.

I fredes så blev det ett glas vin, drog hem till Bili och va med dom en stund
massa trevligt, sen blev jag hungrig så vi drog ner till Arena, och det var sjukt mycket folk där.
Sen drog jag hem till den bästa och det blev massa mys, vaknade ganska tidigt vid 11
så drog jag hem vid 3 halv 4. Stuuupdäckade när jag kom hem, jag va så trött.
Så jag vaknade vid 7 typ, så jag drog hem till Erica och va med henne och Kriiistina.
Och jag va heelt efterbliven, haha. Är det fortfarande typ.
Men visst, men det har vatt en lugn och mysig helg, vilket jag tycker om en massa.

Får se vad som händer idag, ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt mig.

PUSS på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0