När man vill visa någon den rätta vägen, innan det är försent.

När man vill bara skrika, för att det känns..
Att nochalera någon som står en så nära, det gör ont.
Att inte visa sina rikigt känslor, det gör ont!
Att se den andre må dåligt, gör så att ens hjärta vill gå isönder.

Men har man varnat någon gång på gång, om och igen.
Och att inget händer det, då måste man visa att här tar det stopp! Jag vill inte att du gör som du gör!

Jag har försökt, nu är det till upp dig..
Kommer du att förändras och acceptera och respektera mina "regler"
eller skita i det?

Du är det dyraste jag har i denna världen, det mest värdefullaste och den jag skulle kunna
göra allt för! Men det finns en gräns för oss alla.

Mitt betende är inte för att vilja såra dig på nått sätt, inte alls.
Det är för att du ska förstå som person, vad du betyder för mig!
Jag gör bara detta för att du ska inse.


Love, V!

tommy, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0