Vågar man saker i livet - Vinner man saker!

Senaste

Låt du hörde: Lazee - im not pop.

Film du såg: Dead silcent.

Mat du åt: negerbulle.

Kram: honey

Puss: honey

Känslan: vårkänsla

Resa: Rumänien

Glädje: När jag, erica & kristina fika i solen, myys!

Dröm: Pass

Person du träffade: Erica

Personen du pratade i telefon med: tommy.

Personen du fick sms av: erica

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig, haha

Gången du var utomhus: För  5 min sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Iförgår

Saken du köpte: negerbulle


Allmänt:

Ska bli skoj: Att ut och gå en runda.

Ska inte bli skoj att: Att jag nästan har skoskav.

Sparar till: inget.

Pålägg som gäller: ost

Önskar att jag var bättre på: Tänka mig för innan jag pratar

Dagens dryck: kaffe

Vad saknar du: ingen just nu :)

Tre band/artister: Beyoncé, Lazee & Rihanna.

Vad har du gjort idag: fikat & solat lite.

Brukar du svära mycket: Nej faktikst inte..

Hur tidigt stiger du upp: på vardagar mellan 7 och 8 

På helgerna: mellan 11-12 typ

Vad ska du göra ikväll: Kolla på film med Erica & kristina, sen blir det att va med hooney.

Hur många timmar sover du per natt: 8-9

Vem är snyggast i världen: My boyfriend.

Vad är det för veckodag: måndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: åh, jag vet inte.

Favoritplagg i garderoben just nu: min kofta från MQ

Längd: 1,63

Vikt: 57-58

Byter gärna garderob med: Adrina i The Hills

Byxa eller kjol: kjol

Senast utlästa bok: Så dumt

Mitt rum kan beskrivas som: Vita vägar och en fondvägg.

Mig själv med tre ord (just nu): lycklig, kär & på cphumör.

Jag tränar: ibland.

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0