Serriöst.

Jag är så trött på detta, folk som lever på att snacka skit och
som är så jälva intresserad av att veta vad andra håller på med.

Serriöst, just nu är jag rikigt pissed off.
Jag är så jälva trött på folk som är så jävla
falska. Ska jag va ärlig?
Så dom enda jag litar på är mina närmsta vänner.
Och de flesta vet nog vilka dom är!

- Aah, hur fan kan dom va tillsammans?
- Aaaah, omg. Kolla hur fan hon/han ser ut?
- Fyfan, han är ju skitsnygg och hon ser ju inte alls bra
ut? Vafan ser han i henne?


TE.X!

HUR FAN ORKAR NI BARA HÅLLA PÅ SOM NI GÖR?
Det är inte ert jälva problem vafan vi gör, eller?
Vilka fan alla är tillsammans med? Låt dom va istället
för att vara så jävla avundsjuka och snacka så mycket skit.
DET ÄR FÖRFAN NI SOM SJUNKER SÅ JÄLVA LÅGT!
BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SÅNA JÄLVA OMOGNA MÄNNISKOR.

Som tror att dom själva ser så jälva bra ut när dom egentligen
ser ut som åsnor. Och ja vadå? Om vi är tillsammans? OCH?
Det märks så jälva bra att de flesta är så jälva avundsjuka på
det vi har. Och det glädjer mig så jälva mycket att ni är det,
för att det bevisar bara att ni mår så jälva dåligt!
Jag hoppas att ni är så avundsjuka att ni inte vet vart ni ska ta vägen.
Och jag hoppas verkligen det, för att jag är så jälva trött på detta.
På folk som går bakom ryggen på en, som försöker vara en "äkta" vän
som egentligen är en så jälva låg människa!

Åh, är så trött på folk som försöker förstöra, snacka skit,
falska och så jälva fula i sättet. :@

Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0