Många vill, men ingen kan.

Jag blir så glad, när det är såhär fint väder.
När jag tänker på hur underbara vänner jag har,
 vilken underbar pojkvän jag har
och vilken bra familj jag har.
Kan det blir bättre?

Helt underbart är allting,
och jag har så glad över det jag har.

Många vill, många försöker,
många ska förstöra.
Men ingen kommer att lyckas.

När man hör av folk,
en massa bra saker så känner mig bra!
:)

My love drog nyss så det blir lite städning, sola,
dricka kaffe, möta erica, dra ner till
tredenborg och sätta mig där lite, så sjukt skönt!
sen ta en kaffestund med Marre.
Sen träffa min baaabuui, vilket jag älskar en massa!

asa
En bild säger mer än tusen ord
och känslor, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0