Gamla tider.

" Minns när dt var en gång vi FYRA mot hela världen , vi klarade oss alltid .
Jag och Valle var juh dom trögaste mellan oss fyra kommer du ihåg valle när vi alltid dansade till Rumäsnka låtar o sånt , Bili satt vid datorn / Pratade i tele , o kinga kollade sig i speglen / plattade håret. 
Sen när vi var på fetser var dt alltid vi som hade gjort något , haha , sen tröstade vi varandra .
 allt var så perfekt medans en dag då allt gick bort , Valle du kännde dej utanför o förlåt för det :( ,
Sen så hände någonting ...... Men allt var super fint då ...Saaknar dom tiderna :( ass mkt
Sitter o tänker varje dag hur dt vaa. Vi säger knappat hej til varandra längre o vi festar kanappt ihop :(
 Älskar dej Valle , Och älskar Kinga o Bili.
"

Läste denna ifrån Kristinas blogg, fast detta som står där är typ 2 år gammalt.
Och jag saknar den tiden så enormt mycket ändå, för att vi hade så sjukt kul ihop!
Vi va tajtare än vad två bästa syskon är.
Vi va varje dag, och cpade alltid. Och varje gång någon tabbade sig med någon kille
eller nått annat, så satt vi alltid och skrattade som fan åt det.
Som några av oss gjorde.
Som kristina beskriver det i sin text så va det också, det va verkligen bara vi 4.
Jag va den som alltid skulle göra dumheter och som man kunde snacka med.
Kristina va alltid den som skulle slåss, och cpa sönder en.
Kinga va alltid den fashion, haha.
Och Bili va alltid vår massör.
Vi gjorde allt tillsammans, det va helt sjukt.
Och det va alltid jag och kristina som skulle cpa sönder folk,
HAHAH, minns du när vi alltid skrev GB över alltid typ? haha
Det va alltid vi som skulle göra nått sjukt.
Alltid när någon hamnade i bråk med någon, så va det alltid vi som höll ihop
och löste alltid det på nått sätt, hur illa än det va så fixade vi alltid det!
Ett tag så hälsade vi knappt på varandra, jag började umgås med dom ifrån
bromölla och allting, så det blev så. För knappt ett år sen fick vi kontakt igen
och började umgås, och det känns så bra!
Men vi har ändå kontakt, och vi brukar ju umgås med ingenting är ju som innan
och det kommer aldrig att bli det heller, men den tiden va nog en utav dom
bästa i mitt liv.
Även idag när vi träffas eller hittar på nått, så är det lika kul.
och alltid lika mycket skitsnack, haha. :)




Hahah, Kristina och jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha , klart dt inte kan bli som förr , men vi har det kul ändå:) ÄLsk

2009-04-11 @ 14:51:36
Postat av: Anonym

Oj , Det är kristina som skriver :)

2009-04-11 @ 14:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0